Zar Nemate Sta Da Porucite Mladim Nadama Srbije?
Dragi clanovi i posetioci foruma,
Mozda ce vam ova brojka zvucati neverovatno, ali Forum Matematicke gimnazije postoji vec vise 6 godina - od januara 2006. godine, ako zelimo da budemo precizni.
Sa vise od 1.000 clanova, 4.000 tema i 100.000 poruka predstavlja najvecu zajednicu orijentisanu ka Matematickoj gimnaziji i ucinio je nase srednjoskolske dane barem iole zanimljivijima. Ne samo da je bio mesto za visokointelektualne razgovore ucenika Matematicke gimnazije, vec i forum na koji smo dolazili da se druzimo sa ljudima iz cele Srbije, pa i regiona. Verujem da ne govorim samo u nase ime kada kazem da su ovde nastala mnoga poznanstva koja su se kasnije dalje razvijala u "pravom svetu".
Nazalost, ta idilicna vremena su sada iza nas. Tokom poslednjih nekoliko godina Internet u regionu je doziveo vrtoglav razvoj, i potreba za ovakvim forumima vise ne postoji. Pojavile su se socijalne mreze kao sto su Facebook i Twitter, i komunikacija je na mnogo visem nivou. Forum, iako pun korisnih informacija, vise ne sluzi svojoj prvobitnoj nameni.
Iz tog razloga, teska srca smo doneli odluku da Forum Matematicke gimnazije prestane sa radom. Od danas registracije na forumu nece biti moguce, ali ce sve poruke i dalje biti dostupne za pregled. Takodje, od prvog septembra forum vise nece biti dostupan na adresi mg-forum.net, ali ce se arhivi i dalje moci pristupiti preko adrese bozidarevic.com/mgforum . Takodje bismo zeleli da iskoristimo priliku i da uputimo sve bivse ucenike na Alumni Matematicke gimnazije - almagi.mg.edu.rs.
Hvala svima koji su ucestvovali u diskusijama i koji su pomogli da ovaj forum bude jedno prijatno mesto.
Administratorski tim MG Foruma
Zar Nemate Sta Da Porucite Mladim Nadama Srbije?
maxydelanoche |
May 4 2006, 10:50 AM
Post
#1
|
Group: Članovi Joined: 3-May 06 From: Zion Member No.: 61 Status: Van MGa |
Jednostavno pitanje:
Zasto upisati Matematicku? This post has been edited by maxydelanoche: May 4 2006, 10:51 AM -------------------- Mi znamo sta se desava sa ljudima koji zastanu nasred puta. Bivaju pregazeni.
Nista nije nemoguce. Za nemoguce je samo potrebno malo vise vremena. I'm doing the best I ever did, I'm doing the best that I can. www.viva-fizika.org |
Iva |
Oct 12 2009, 08:26 PM
Post
#2
|
Group: Članovi Joined: 30-June 06 Member No.: 71 Status: Van MGa |
Moj doprinos ovoj temi neće biti naročito konstruktivan, ali samo ću reći da bih (na osnovu toga što pohađam prirodno-matematički smer gimnazije) predložila svakoj osobi koja smatra da će nakon završetka srednje škole hteti da upiše fiziku, matematiku, etc - upiše MG.
Ja sam upisala p-m smer gimnazije misleći da ću naučiti nešto novo iz fizike ili matematike (ograničimo se na ova 2 predmeta), međutim.. Što se fizike tiče, zaista ne bih rekla da sam naučila nešto naročito novo tu. Sve sam znala od pre zahvaljujući ličnoj zainteresovanosti. I u redu je to, ali mene školski program uopšte ne tera čak ni malo da produbim još to znanje. I ne samo što me ne tera, NEGO MI NE PRUŽA NI MOGUĆNOSTI. Dakle, mogu se oslanjati jedino na sopstvenu zainteresovanost. Od profesorice teško da ću dobiti odgovor na pitanje vezan za nešto van nastave (čak i ako je vrlo u vezi sa onim što se predaje na času). Naš kontrolni iz fizike u drugom razredu sastojao se od zadataka tipa Poveži: a) dužina pritisak c) sila 1. Pa 2. m 3. N A takav je bio i godišnji test za treći razred. Najteži zadaci koje radimo su na takvi da dobiješ sve podatke koje treba da uvrstiš u jednu formuli i rešiš jednačinu sa jednom nepoznatom. Eeeventualno treba kombinovati 2-3 formule.. I to je najzajebaniji zadatak. Zadatak za 5! Imam 5 časova fizike nedeljno (4fiz+1ast, s tim da je astronomija rly goli *****), a na časovima (ukoliko ne "učimo novo", tj. ona diktira a mi zapisujemo) uradimo max 3-4 zadataka gore navedenog tipa. Što se matematike tiče, naučila sam stvari koje nisam ranije znala (prosto jer se za matematiku nisam nikad preterano interesovala van onoga što mi je [bilo] potrebno za shvatanje/rešavanje nečega iz fizike), ali to baš i nije na nivou na kome bih ja htela da bude. Profesorica iz matematike konkretno je vrlo kompetentna za to što radi, ali od nje prosto ŠKOLSKI PROGRAM NE ZAHTEVA da ona od nas zahteva neki naročiti kriterijum. Ipak, ona barem odgovori na non-school related pitanja.. Ne znam da li treba informatiku spominjati, ali nakon što smo se dotakli na vrlo elementary nivou Paskala, opet (!) za ocenu radimo powerpoint prezentacije. Međutim, znam brooooojne prostorno-vremenske kordinate za brojne istorijske događaje, pročitala sam lektira više nego što se traži čak i na društvenom smeru u mojoj školi (zavisi od profesora), mogu da izdeklamujem stavove mise, delove liturgije, dela od kojekakvih kompozitora koja nisam ni čula, itd, itd, itd.. Još gomila sličnih stvari za koje iskreno smatram da mi neće zatrebati ikada u životu (tj. neće biti related sa onim čime se nameravam baviti). Svrha ovog posta nije bila da se požalim kako sam pogrešila pri upisu srednje ili da iznesem svoje frustracije što se tiče iste. U ovoj školi sam ipak dobila neke stvari koje ne bih u MG, i sada, u četvrtom razredu (kad konačno nemam više istoriju ) mislim da mogu reći da mi nije žao što sam ovde. MEĐUTIM, u školi koja ima program kakav ima moja, tj. gimnaziji prirodno-matematičkog smera, cenim da se stiče mnogo manje znanje (a da ne kažem drill ) iz pojedinih oblasti nego što se to stiče u Matematičkoj gimnaziji. To nije posledica isključivo profesora, isključivo šk. programa ili isključivo učenika - već je kombinacija ta 3 i vrv još raznih faktora. Stoga preporučujem onima koji se tek trebaju naći pred ovakvim izborom (a žele se baviti fiz/mat/štagod) da ipak upišu MG. Pogotovo ako su iz tog grada. -------------------- When life throws you lemons... genetically re-engineer the lemon tree to eliminate taste compatibility issues, using the profits to increase personal gain and eventually dominate the citrus market.
|