Muzika Na Casu?
Dragi clanovi i posetioci foruma,
Mozda ce vam ova brojka zvucati neverovatno, ali Forum Matematicke gimnazije postoji vec vise 6 godina - od januara 2006. godine, ako zelimo da budemo precizni.
Sa vise od 1.000 clanova, 4.000 tema i 100.000 poruka predstavlja najvecu zajednicu orijentisanu ka Matematickoj gimnaziji i ucinio je nase srednjoskolske dane barem iole zanimljivijima. Ne samo da je bio mesto za visokointelektualne razgovore ucenika Matematicke gimnazije, vec i forum na koji smo dolazili da se druzimo sa ljudima iz cele Srbije, pa i regiona. Verujem da ne govorim samo u nase ime kada kazem da su ovde nastala mnoga poznanstva koja su se kasnije dalje razvijala u "pravom svetu".
Nazalost, ta idilicna vremena su sada iza nas. Tokom poslednjih nekoliko godina Internet u regionu je doziveo vrtoglav razvoj, i potreba za ovakvim forumima vise ne postoji. Pojavile su se socijalne mreze kao sto su Facebook i Twitter, i komunikacija je na mnogo visem nivou. Forum, iako pun korisnih informacija, vise ne sluzi svojoj prvobitnoj nameni.
Iz tog razloga, teska srca smo doneli odluku da Forum Matematicke gimnazije prestane sa radom. Od danas registracije na forumu nece biti moguce, ali ce sve poruke i dalje biti dostupne za pregled. Takodje, od prvog septembra forum vise nece biti dostupan na adresi mg-forum.net, ali ce se arhivi i dalje moci pristupiti preko adrese bozidarevic.com/mgforum . Takodje bismo zeleli da iskoristimo priliku i da uputimo sve bivse ucenike na Alumni Matematicke gimnazije - almagi.mg.edu.rs.
Hvala svima koji su ucestvovali u diskusijama i koji su pomogli da ovaj forum bude jedno prijatno mesto.
Administratorski tim MG Foruma
Muzika Na Casu?
Djole |
Feb 25 2008, 02:45 PM
Post
#1
|
Group: Članovi Joined: 24-February 07 From: Sindidun Member No.: 452 Status: Učenik MGa Ime i prezime: Djordje Rosic Škola/Razred: MG / IVd |
Da malo pojasnim temu. Dakle, sta mislite da je najbolje resenje?
U 7. i 8. razredu biologicarka nam je pustala Vivaldija, i koliko se secam niko se nije bunio, nekima je cak bilo zanimljivije tako. Trenutno postoje 4 profesora koji mi predaju da dopustaju slusanje muzike na casu (Geograficarka, profesor Gradjanskog, Stanka (na blokovima samo), i Krtinic koji nam drzi mentorsko i ne deluje kao da bi ga se ticalo i da se gadjamo stolicama na casu). Moje licno misljenje je da je u izvesnoj meri slusanje muzike prilicno dobra ideja, posebno na jako dosadnim casovima gde brzo pada koncentracija (Primer: na normalnom casu kod Krtinica bih zaspao posle nekih 5 minuta, sa muzikom mogu da pratim skoro 40 minuta, mozda sa manjom koncentracijom, ali svakako bolje nego da spavam). Medjutim kada je Slovenatz jednom prilikom pitao razrednu oko slusanja muzike na normalnim casovima, jedna osoba je uskocila u razgovor dobacivsi da bi se osecala diskriminisano tako (stoga treca opcija, za koju mislim da je inace neostvariva posto bi se tesko naslo nesto sto svi u odeljenju mogu da slusaju, i mozda bi ometalo nastavnika u predavanju). Voleo bih da cujem druge konstruktivne ideje na ovu temu. -------------------- no future for you
|
jeele |
Mar 2 2008, 03:11 PM
Post
#2
|
Group: Članovi Joined: 6-September 06 From: van sebe Member No.: 89 Status: Van MGa Ime i prezime: Jelena Dimov Škola/Razred: MG, IVe |
QUOTE(Djole @ Feb 25 2008, 02:45 PM) Da malo pojasnim temu. Dakle, sta mislite da je najbolje resenje? U 7. i 8. razredu biologicarka nam je pustala Vivaldija, i koliko se secam niko se nije bunio, nekima je cak bilo zanimljivije tako. Trenutno postoje 4 profesora koji mi predaju da dopustaju slusanje muzike na casu (Geograficarka, profesor Gradjanskog, Stanka (na blokovima samo), i Krtinic koji nam drzi mentorsko i ne deluje kao da bi ga se ticalo i da se gadjamo stolicama na casu). Moje licno misljenje je da je u izvesnoj meri slusanje muzike prilicno dobra ideja, posebno na jako dosadnim casovima gde brzo pada koncentracija (Primer: na normalnom casu kod Krtinica bih zaspao posle nekih 5 minuta, sa muzikom mogu da pratim skoro 40 minuta, mozda sa manjom koncentracijom, ali svakako bolje nego da spavam). Medjutim kada je Slovenatz jednom prilikom pitao razrednu oko slusanja muzike na normalnim casovima, jedna osoba je uskocila u razgovor dobacivsi da bi se osecala diskriminisano tako (stoga treca opcija, za koju mislim da je inace neostvariva posto bi se tesko naslo nesto sto svi u odeljenju mogu da slusaju, i mozda bi ometalo nastavnika u predavanju). Voleo bih da cujem druge konstruktivne ideje na ovu temu. mislim da nije u pitanju izbor i dozvola muzike na casovima - vec nekvalitetno predavanje i metod predavaca pojedinih predmeta a da li je muzika, "steta ili korisna"... klasicna muzika, ambijentalna, tiha veselog karaktera, old school music tzv. ... to su vrste muzike koje se slusaju uglavnom na kreativnim radionicama ... seminarima cak (mada tu treba biti jako pametan i lukav pri izboru ...) naucno je dokazano da klasicna muzika povecava inteligenciju ako je pustate bebi dok je jos u stomaku ... klasicna muzika, snimljena ili uzivo, dokle god nije preradjena elektronski na kompjuteru, ima nezamenjivu frekvenciju koja u sustini (vise teorijski...) Moze da se postigne i pri elektronskoj preradi, ali za to je potrebno Jako Puno posla i vremena, jer nikada ton nije isti ... a preciznost kompjutera to neomogucava da se resi lako ... pri iscitavanju odredjenih tekstova ... kao sto sam gore rekla seminara ... muzika u pozadini pomaze da se lakse obrati paznja na reci ... ako je muzika izabrana tako da se uklapa u tekst i intonaciju citaoca, slusalac ce zapamtiti vise ... za ovakav efekat, ja se pridrzavam klasicne muzike ... ne ... to ne mora biti bah, betoven, mocart ... imate savremenu klasicnu muziku, pesme prepisane za klavir samo (ili za neki drugi instrument), muzika iz filmova ... ali kao sto rekoh, ovo je odlican dodatak casovima kao sto su blok nastava iz informatike, mozda cak i laboratorijske vezbe iz hemije/fizike ... i kao sto sam rekla na pocetku, muzika nije kompromisno resenje (kao sto se pokazalo u vasim postovima...) na casovima gde je predavac taj koji drzi casove koji ne odrzavaju paznju ucenika, zainteresovanost, kreativnost ... komentarisala bih casove pofesora, ali to nije tema ... -------------------- |