Promašen Zadatak, nekorektan ili zadatak van okvira
Dragi clanovi i posetioci foruma,
Mozda ce vam ova brojka zvucati neverovatno, ali Forum Matematicke gimnazije postoji vec vise 6 godina - od januara 2006. godine, ako zelimo da budemo precizni.
Sa vise od 1.000 clanova, 4.000 tema i 100.000 poruka predstavlja najvecu zajednicu orijentisanu ka Matematickoj gimnaziji i ucinio je nase srednjoskolske dane barem iole zanimljivijima. Ne samo da je bio mesto za visokointelektualne razgovore ucenika Matematicke gimnazije, vec i forum na koji smo dolazili da se druzimo sa ljudima iz cele Srbije, pa i regiona. Verujem da ne govorim samo u nase ime kada kazem da su ovde nastala mnoga poznanstva koja su se kasnije dalje razvijala u "pravom svetu".
Nazalost, ta idilicna vremena su sada iza nas. Tokom poslednjih nekoliko godina Internet u regionu je doziveo vrtoglav razvoj, i potreba za ovakvim forumima vise ne postoji. Pojavile su se socijalne mreze kao sto su Facebook i Twitter, i komunikacija je na mnogo visem nivou. Forum, iako pun korisnih informacija, vise ne sluzi svojoj prvobitnoj nameni.
Iz tog razloga, teska srca smo doneli odluku da Forum Matematicke gimnazije prestane sa radom. Od danas registracije na forumu nece biti moguce, ali ce sve poruke i dalje biti dostupne za pregled. Takodje, od prvog septembra forum vise nece biti dostupan na adresi mg-forum.net, ali ce se arhivi i dalje moci pristupiti preko adrese bozidarevic.com/mgforum . Takodje bismo zeleli da iskoristimo priliku i da uputimo sve bivse ucenike na Alumni Matematicke gimnazije - almagi.mg.edu.rs.
Hvala svima koji su ucestvovali u diskusijama i koji su pomogli da ovaj forum bude jedno prijatno mesto.
Administratorski tim MG Foruma
Promašen Zadatak, nekorektan ili zadatak van okvira
Dragan |
Mar 17 2008, 05:10 PM
Post
#1
|
Group: Članovi Joined: 15-March 08 Member No.: 964 Status: Van MGa |
Motiv:
Na opštinskom takmičenju iz matematike za četvrti razred OŠ, 2008.godine, pojavila su se ove godine dva zadatka od kojih jedan zadatak u tri od tri proverene beogradske opštine niko nije rešio, dok je drugi zadatak poznat od ranije, ali je dat za 6. razred i na gradskom takmičenju. Ako zanemarimo etički problem, jer se radi o najmlađim takmičarima, izdvajam dva problema za koje sam siguran da postoje na našim takmičenjima: 1. Na takmičenju se pojavio zadatak koji niko nije rešio. 2. Na takmičenju se pojavio nekorektan zadatak. S tim u vezi otvaraju se neka pitanja, izdvajam sledeća tri: - Da li je takvo takmičenje regularno ? - Da li je moguće obeštetiti one koje su potrošili silno vreme pokušavajući da taj zadatak reše ? - Na koji način sankcionisati autore i smanjiti rizik ? Šta vi mislite o tome ? This post has been edited by Dragan: Mar 17 2008, 05:11 PM |
calamity |
Mar 17 2008, 08:51 PM
Post
#2
|
Group: Članovi Joined: 4-April 07 From: Cambridge, MA, USA Member No.: 491 Status: Van MGa Škola/Razred: MIT junior, RAF alumna, Grobarska alumna |
QUOTE Zamisli da postoje dve grupe takmicara, jedna su oni koji prepoznaju iz koje je oblasti taj zadatak, a druga su oni koji nemaju pojma. Razmisli, da li su ove grupe ravnopravne? Ko je favorizovan ? Meni ovo nije jasno... Pitas da li je u redu da iste zadatke rade ucenici koji su se vise spremali i oni koji su se manje spremali? Naravno da su u prednosti oni koji su vezbali i ja ne vidim problem u tome A sto se tice zadataka iz matematickog lista. Paaaa... 3 zadatka na okruznom prakticno garantuju da svako moze da ima 60 poena sto automatski dize moral takmicarima, a opet prolaze najbolji jer naravno ima jos 2 zadatka koje nece svi resiti. E sad... uvek ces imati roditelje/ucitelje/nastavnike koji ce forsirati ucenje zadataka napamet... Eeee takve stvarno treba na lomacu |