Pc Vs Xbox 360 Vs Ps3 Vs Wii, War of the Giants
Dragi clanovi i posetioci foruma,
Mozda ce vam ova brojka zvucati neverovatno, ali Forum Matematicke gimnazije postoji vec vise 6 godina - od januara 2006. godine, ako zelimo da budemo precizni.
Sa vise od 1.000 clanova, 4.000 tema i 100.000 poruka predstavlja najvecu zajednicu orijentisanu ka Matematickoj gimnaziji i ucinio je nase srednjoskolske dane barem iole zanimljivijima. Ne samo da je bio mesto za visokointelektualne razgovore ucenika Matematicke gimnazije, vec i forum na koji smo dolazili da se druzimo sa ljudima iz cele Srbije, pa i regiona. Verujem da ne govorim samo u nase ime kada kazem da su ovde nastala mnoga poznanstva koja su se kasnije dalje razvijala u "pravom svetu".
Nazalost, ta idilicna vremena su sada iza nas. Tokom poslednjih nekoliko godina Internet u regionu je doziveo vrtoglav razvoj, i potreba za ovakvim forumima vise ne postoji. Pojavile su se socijalne mreze kao sto su Facebook i Twitter, i komunikacija je na mnogo visem nivou. Forum, iako pun korisnih informacija, vise ne sluzi svojoj prvobitnoj nameni.
Iz tog razloga, teska srca smo doneli odluku da Forum Matematicke gimnazije prestane sa radom. Od danas registracije na forumu nece biti moguce, ali ce sve poruke i dalje biti dostupne za pregled. Takodje, od prvog septembra forum vise nece biti dostupan na adresi mg-forum.net, ali ce se arhivi i dalje moci pristupiti preko adrese bozidarevic.com/mgforum . Takodje bismo zeleli da iskoristimo priliku i da uputimo sve bivse ucenike na Alumni Matematicke gimnazije - almagi.mg.edu.rs.
Hvala svima koji su ucestvovali u diskusijama i koji su pomogli da ovaj forum bude jedno prijatno mesto.
Administratorski tim MG Foruma
Pc Vs Xbox 360 Vs Ps3 Vs Wii, War of the Giants
c1k4_ml3kc3 |
Mar 24 2008, 07:44 PM
Post
#1
|
Group: Članovi Joined: 31-January 07 From: 29.Stepen Jupitera Member No.: 419 Status: Van MGa |
This post has been edited by c1k4_ml3kc3: Mar 24 2008, 08:14 PM -------------------- |
c1k4_ml3kc3 |
Mar 24 2008, 09:25 PM
Post
#2
|
Group: Članovi Joined: 31-January 07 From: 29.Stepen Jupitera Member No.: 419 Status: Van MGa |
Sony PlayStation 3 Sony Enterprise Inc
Poklonici konzola u nashim krajevima ce se uvek okretati SonyPlaystation igrachkoj konzoli zbog jedne igrice: Pro Evolution Soccer! Chinjenica je da su samo u nashoj zemlji poklonici fudbala masovno kupovali PS2, a samim tim vishe vremena pruzali igranju ove igrice nego shot je to, verovali ili ne, sluchaj s MMORPG igrama tipa “WoW”. PS3 je igrachka konzola koja obecava, ali cija je cena izuzetno nepristupachna za dzep prosechnog gradjanina nashe zemlje! Pritom, uzimajuci u obzir da vecina igara koristi BlueRay-diskove (koji poprilicno koshtaju), to bi znachilo da bi jedan originalan naslov neke igrice koshtao oko dvadeset do trideset evra. Chak I ukoliko su tachne glassine koje dolaze sa prostora Azije o chipu za PS3 (koji omogucava igranje piratskih verzija igara), jedan Blue-Ray disk bi koshtao malo manje od deset evra! Izmedju ostalog, da bi doziveli pune chari ove igrachke konzole, morali bi da imate HD tv koji se na nashim prostorima josh uvek nije dovoljno “proshirio”. Josh uvek domacinstva “trese” masovna kupovina Pentium 4 rachunara na koje se, u proseku, troshi od cetiri stotine do hiljadu evra kako bi “ishli u korak s vremenom I standardom”. Uprkos chinjenici da je PS3 nepistupachan shiroj masi ,“for the time being”, tehnichke specifikacije ove konzole su fascinantne. Da pogledamo: CPU: Cell Processor • PowerPC-base Core @3.2GHz • 1 VMX vector unit per core • 512KB L2 cache • 7 x SPE @3.2GHz • 7 x 128b 128 SIMD GPRs • 7 x 256KB SRAM for SPE • * 1 of 8 SPEs reserved for redundancy total floating point performance: 218 GFLOPS GPU: RSX @550MHz 1.8 TFLOPS floating point performance • Full HD (up to 1080p) x 2 channels • Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines Sound: Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-base processing) Memory: • 256MB R Main RAM @3.2GHz • 256MB GDDR3 VRAM @700MHz System Bandwidth: • Main RAM: 25.6GB/s • VRAM: 22.4GB/s • RSX: 20GB/s (write) + 15GB/s (read) • SB: 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read) System Floating Point Performance: 2 TFLOPS Storage: • HDD • Detachable 2.5” HDD slot x 1 I/O: • USB: Front x 4, Rear x 2 (USB2.0) • Memory Stick: standard/Duo, PRO x 1 • SD: standard/mini x 1 • CompactFlash: (Type I, II) x 1 Communication: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x3 (input x 1 + output x 2) Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g Bluetooth: Bluetooth 2.0 (EDR) Controller: • Bluetooth (up to 7) • USB2.0 (wired) • Wi-Fi (PSP®) • Network (over IP) AV Output: • Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p • HDMI: HDMI out x 2 • Analog: AV MULTI OUT x 1 • Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1 CD Disc media (read only): • PlayStation CD-ROM • PlayStation 2 CD-ROM • CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW • SACD Hybrid (CD layer), SACD HD • DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side) DVD Disc media (read only): • PlayStation 2 DVD-ROM • PLAYSTATION 3 DVD-ROM • DVD-Video: DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW Blu-ray Disc media (read only): • PLAYSTATION 3 BD-ROM • BD-Video: BD-ROM, BD-R, BD-RE U zavisnosti od toga koliko Vam je novchanica potrebno da bi imali ovakav kompjuter (uzimajuci u obzir DvDBD-RW kao I tehnichke specifikacije) najbolje reshenje bi Vam bilo ili da sachekate novi Xbox ili da otrchite u papucama do prodavnice u kojoj prodaju PS3. Vash novchanik ce Vam biti zahvalan! ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Nintendo Wii Nintendo Kada pricamo o revolucionarnim dostignucima kada je rec o igrama kao I nachinu igranja, Nintendo se uvek nashao medju prvim mestima pochev kako od Nintendo 64 3D perfekcije tako I do GameCube igrachkog sistema. Nintendo 64 je igricom Super Mario 64 objasnio shta znachi koristiti AnalogStick kao I kako jedna 3D orijentisana igrica mora izgledati (Izgleda da je Super Mario unikatna igrica koja poseduje sve elemente vazne za definiciju igranja, odnosno video-igrice). Nintendo Wii u igranje unosi novitet shot se tiche nachina igranja. Mozete zaboraviti na dzojpade I neprestano kombinovanje odredjenih dugmica – ovde sve vrishite svojim telesnim funkcijama! Wii-pad I Wii-Mote su osnovni kontroleri koji sluze za igrachko iskustvo. Potrebno je da zamahom ruke uradite odredjenu akciju na shta sledi odredjena reakcija u igrici. Nintendo Wii ima veliki potencijal da u buducem periodu postane ne samo igrachki system vec I revolucionarna konzola koja pruza vishechasovnu zabavu pri kojoj cete cak I oblikovati svoje telo! To je zbog toga shot se necete zavaliti u svoj kauch I uvezhbavati motoriku svojih prstiju vec cete jednostavno skakati, lomiti sve po kuci, imati zabavu kako za sebe tako I sa svojom familijom ili prijateljima. Jedno od revolucionarnih dela za ovu konzolu je takozvani Wii-Fit pomocu kojeg mozete da totalno zaboravite na aerobic centre! Jednostavno, stacete na Wii-Podlogu I praticete pokrete koje vam igrica nalaze. Mozete dab irate od praktikovanja joge do praktikovanja sklekova I, pritom, imacete dnevnu ili nedeljnu evidenciju o vashem fizichkom progresu! Prave specifikacije Nintendo Wii igrachke konzole se, koliko mozemo zakljuciti, drze u nekoj vrsti tajnosti. Iako su date neke od specifikacija, potvrdjeno je da ovaj system, u zavisnosti od igre, moze da bude I do cetiri puta “jachi” u odnosu na dat hardverski profil kada je rech o CPU, odnosno procesoru. • 729 MHz IBM PowerPC "Broadway" CPU • 243 MHz ATI "Hollywood" GPU • 24MBs "main" 1T-SRAM • 64MBs other 1T-SRAM • 512MBs internal flash memory • 3MBs texture memory on GPU • Built-in 802.11b/g Wi-Fi capability • One SD memory card bay • AV multi-port: S-video, composite, component Analog (left/right) audio / DPLII • Four GameCube controller ports Two GameCube Memory Pak slots • Two USB 2.0 ports Compatible with up to four wireless Wii-motes • Self-loading media drive • Accepts 12cm Wii and 8cm GCN discs; no DVD movies Ovaj igrachki system je u prednosti nad ostalim obzirom na nachin kontrolisanja kao I tome shto vecina igara koje su u proteklim godinama izashle za Nintendo sisteme predstavljaju “krem” kada je rech o igricama koje pruzaju koliko zabave toliko I “budzenju” mentalnih sposobnosti – dakle, uglavnom, logichke igrice namenjene za skoro pa sve uzraste. Nintendo Wii, zapravo, u sebi drzi I GameCube obzirom da ima punu funkcionalnost kada je rech o igranju GameCube igara. Hardverski nije mocniji od gotovo svih gorenapomenutih platformi ali svakako pruza radjanje novih ideja kada je rech o igrachkim sistemima. Na korak smo blize virtuelnom svetu igranja. U odnosu na SVE igrachke platforme, ja licno smatram da je Xbox 360 apsolutni pobednik kako zbog svojih funkcionalnosti tako I zbog igara koje izlaze poprilichno brzo. Chinjenica je da mnoge igrice prvo dodju na Xbox 360 pa tek onda, nakon nekih godinu dana, na PC shto je samo po sebi ogromna razlika! Primera radi, dok sam na Xbox 360 igrao Halo 3 – za PC je tek izashao prvi deo (WTF?). Dok sam ja pre par meseci preshao Assassins Creed, tek pre nedelju dana se pojavio na trzhishtu za PC!? Dok sam j avec isprobavao grafichke mogucnosti igrice Devil May Cry 4 na Xbox 360, on je tek u najavi za PC kroz sledecih godinu dana – a da ne pricam o tome kakva vam je mashina potrebna da bi je pokrenuli. Dok sam ja preshao ColinMc:Dirt, jednu od trenutno najzahtevnijih igara, moj ortak se muchio da, I pored kompjutera koji je koshtao 2000 Evra, jednostavno pokrene igricu! Pritom, novije igrice za PC sve vishe I vishe zahtevaju po 2 DvD-a kao I ukoliko imate piratsku verziju igrice morate da se muchite s DaemonTools programom (Ili sl) kako bi mount-ovali image I slicno. Damn, pa vecina ljudi I ne zna shta je kompjuter, kamoli kako se koristi emulacionovirtuelni program! U svakom sluchaju, smatram da je Xbox 360 ‘ebao kewe. Ko zeli da drugachije misli, neka izvoli. Chinjenice su jasne. Toliko od mene -------------------- |