Pc Vs Xbox 360 Vs Ps3 Vs Wii, War of the Giants
Dragi clanovi i posetioci foruma,
Mozda ce vam ova brojka zvucati neverovatno, ali Forum Matematicke gimnazije postoji vec vise 6 godina - od januara 2006. godine, ako zelimo da budemo precizni.
Sa vise od 1.000 clanova, 4.000 tema i 100.000 poruka predstavlja najvecu zajednicu orijentisanu ka Matematickoj gimnaziji i ucinio je nase srednjoskolske dane barem iole zanimljivijima. Ne samo da je bio mesto za visokointelektualne razgovore ucenika Matematicke gimnazije, vec i forum na koji smo dolazili da se druzimo sa ljudima iz cele Srbije, pa i regiona. Verujem da ne govorim samo u nase ime kada kazem da su ovde nastala mnoga poznanstva koja su se kasnije dalje razvijala u "pravom svetu".
Nazalost, ta idilicna vremena su sada iza nas. Tokom poslednjih nekoliko godina Internet u regionu je doziveo vrtoglav razvoj, i potreba za ovakvim forumima vise ne postoji. Pojavile su se socijalne mreze kao sto su Facebook i Twitter, i komunikacija je na mnogo visem nivou. Forum, iako pun korisnih informacija, vise ne sluzi svojoj prvobitnoj nameni.
Iz tog razloga, teska srca smo doneli odluku da Forum Matematicke gimnazije prestane sa radom. Od danas registracije na forumu nece biti moguce, ali ce sve poruke i dalje biti dostupne za pregled. Takodje, od prvog septembra forum vise nece biti dostupan na adresi mg-forum.net, ali ce se arhivi i dalje moci pristupiti preko adrese bozidarevic.com/mgforum . Takodje bismo zeleli da iskoristimo priliku i da uputimo sve bivse ucenike na Alumni Matematicke gimnazije - almagi.mg.edu.rs.
Hvala svima koji su ucestvovali u diskusijama i koji su pomogli da ovaj forum bude jedno prijatno mesto.
Administratorski tim MG Foruma
Pc Vs Xbox 360 Vs Ps3 Vs Wii, War of the Giants
c1k4_ml3kc3 |
Mar 24 2008, 07:44 PM
Post
#1
|
Group: Članovi Joined: 31-January 07 From: 29.Stepen Jupitera Member No.: 419 Status: Van MGa |
This post has been edited by c1k4_ml3kc3: Mar 24 2008, 08:14 PM -------------------- |
OGIxD |
Mar 24 2008, 08:33 PM
Post
#2
|
Group: Članovi Joined: 15-March 08 From: Beograd Member No.: 963 Status: Učenik MGa Ime i prezime: Ognjen Markovic Škola/Razred: 4D |
@c1k4_ml3kc3 ne slazem se sa tobom oko ovog uvodnog dela
Na konzolama je vecina igrica ( i to mislim na vecina ) igara o kojima ides i zezas se... Nema tu mnogo aktiviranja mozdanih vijuga i intelektualnog potencijala... To je zato sto su igrice na konzolama sve komercijalnog karaktera i kojima je cilj da se rasprodaju u sto vise primeraka (pre svega mislim da su retki mali programerski timovi koji bi pravili male ali kvalitetne igrice koje mogu biti i logicke pre svega zbog nedostupnosti razvojnih alata za takve vrsta platformi) (da se nadovezem na ovo iako je Microsoft izdao XNA game developer studio sa kojim se mou besplatno praviti igre za Xbox360 ali samo u ne komercijalne svrhe). Inace ja nemam nista protiv komercijalnih igrica i cesto igram samo to ali ovo je moje misljenje. A sto se tice PC-a tu ima gomila igrica koje su i od velikih kompanija i od malih entuzijasta koje su veoma kvalitetne. Mali offtopic : Inace ima jedna mala stvar koju sam primetio i koja malo ne ide meni u prilog a to je da od kad SK ima deo za igrice sa konzola one generalno dobijaju visoke ocene nekad cak i medju najvisim (Super Mario Galaxy 98) dok kod PC se pokazuje velika susa gde neke igre imaju ocene i do 20. To samo pokazuje da treba dosta svezeg vazduha u industriji igara (problem je sa ovom recju industrija kad bi je zvali umetnost igara verujte mi svet bi bio mnogo bolje mesto za zivljenje ) |
c1k4_ml3kc3 |
Mar 24 2008, 09:41 PM
Post
#3
|
Group: Članovi Joined: 31-January 07 From: 29.Stepen Jupitera Member No.: 419 Status: Van MGa |
QUOTE(OGIxD @ Mar 24 2008, 11:03 PM) @c1k4_ml3kc3 ne slazem se sa tobom oko ovog uvodnog dela Na konzolama je vecina igrica ( i to mislim na vecina ) igara o kojima ides i zezas se... Nema tu mnogo aktiviranja mozdanih vijuga i intelektualnog potencijala... Ne mogu da se slozim s tobom obzirom da imam ogromno igrachko iskustvo na gotovo svim igrachkim platformama. Svaka igrica, po sebi, nosi odredjenu dozu mozganja. Neke vishe, a neke manje. To je chinjenica. Druga stvar je vezana s tim da su ljudi u nashim krajevima prvo otkrili shta je to Commodore 64, nintendo 16bit, Nintendo 32bit, SegaMegaDrive(Genesis), pa SonyPlaystation i tek je onda, kada je izashla igrica Grand Theft Auto 3 pochela ogromna pomava za kupovinom Pentium 3 rachunara. To je, takodje, chinjenica. Klinci su se "nalozili" uprkos tome shto su vecinu svog vremena igrali Counter-Strike po raznoraznim igraonicama. U to vreme, vladala je kompjuterska nadmoc u gotovo svim aspektima. Igranje CS-a na konzoli je gotovo neopisivo banalna, kao shto je to i sluchaj s vecinom FPS-ova. Uprkos tome, razvojni timovi igrachkih sistema su nashli najadekvatnije solucije kada je rech o igricama i napravili su neke od konzola koje su jednostavno "progutale" PC, a to josh uvek traje. jednostavno recheno, tek svaki sedamdeseti gradjanin Srbije se moze pohvaliti rachunarom koji trenutno koshta vishe od tri stotine evra, a da ne pochinjem o tome koliko bi para bilo potrebno da se jedna mashina koja ima DualCore, 2gbRam, 512Mb GeForce ili AtiRadeon, TFT monitor od 21" sastavi + internet protok od 256-512Kbps + potroshnja elektrichne energije (ipak, potrebno ti je vishe od jednog kulera za povoljnu funkcionalnost). To JEDE struju. Uostalom, ja nisam naishao na neku igricu za igrachki sistem u kojoj je odredjeno ili pred uslovom da "idesh i zezash se". To je banalno. Od vrste igracha zavisi to da li ce ozbiljno prelaziti igru ili ce se jednostavno "zezati" unaokolo - dodushe, igrice za konzole ne dozvoljavaju mnogo "zezanja" obzirom da imaju i vishe nego odredjeni cilj. Sad to shto si napomenuo da je sve to u korist komercijalnih svrha, pa danas je skoro sve komercijalnog tipa. Igrice su namenjene tome da bi se prodavale i da bi se preko njih dobio profit. To je tako josh od 1986. godine. Dodushe, tada je bilo mnogo vishe igara koje su zaista vredele dok danas nailazimo na vishe oblika klishe-a i igara koje su jednostavno grafichki prenabudzene dok su pricha ili interakcija gotovo na nuli obzirom da je "vec vidjeno". Chast izuzecima kao shto su Half-Life, Bioshock, Elder Scrolls:Oblivion i sl. -------------------- |